Bagaimana Mahu Tingkatkan Jualan Di Facebook?

Adakah anda sering tertanya bagaimana mahu tingkatkan jualan di Facebook? Walaupun sudah guna pelbagai cara tetapi sale tetap ditahap yang sama.

Meningkatkan jualan hingga ketahap maksimum sememangnya menjadi idaman bagi setiap peniaga online di Facebook.

tingkatkan jualan di fb

Gambar hiasan carian Google

Bukan sesuatu yang mustahil untuk membuat pendapatan sekitar 4 angka sebulan secara konsisten adalah perkara biasa bagi mereka yang bijak mengatur strategi.

Namun begitu bukanlah semua peniaga bernasib baik begitu. Ada juga yang dah lama jalankan bisnes di Facebook namun pendapatannya hanya cukup-cukup makan sahaja.

Sebagai peniaga, anda perlulah kreatif dan memanfaatkan segala tools pemasaran yang ada. Di Facebook juga terdapat pelbagai cara dan teknik yang dah terbukti berkesan meningkatkan jualan.

Facebook Retargeting Ads

Sebenarnya ada satu cara meningkatkan jualan dengan berkesan di Facebook yang telah disorok oleh otai-otai di Facebook yang dipanggil retargeting ads.

Powernya teknik ini adalah bersamaan dengan iklan yang sering terpapar oleh syarikat-syarikat gergasi seperti Lazada.

Adakah anda pernah perasan yang sekiranya anda pernah mengunjungi laman Lazada, selepas itu iklan dari syarikat tersebut sering anda terlihat dimana-mana?

Itulah teknik yang dipanggil retargeting ads. Kebanyakkan peniaga-peniaga di Facebook yang berjaya menggunakan teknik ini.

Malangnya tidak ramai otai yang mahu berkongsi bagaimana menggunakan teknik ini kepada peniaga lain. Bimbang pasaran mereka akan menjadi kecil.

Berita baik untuk anda!

Mujurlah salah seorang otai teknik ini telah dengan rela hatinya berkongsikan cara rahsia ini kepada anda.

Otai ini, Affiq Fadzil, akan mengajar anda step by step rahsia ini melalui 22 siri video yang dihasilkan sendiri olehnya.

Anda boleh baca lebih lanjut tentang berita gembira ini disini –>>

Bagaimana Mahu Tingkatkan Jualan Di Facebook?Teknik FB Retargeting

Berita Buruk seburuk buruknya!

Access kepada 22 siri video ini hanya akan dibuka hingga 21 Jun 2016 ini sahaja. bermaksud anda tidak ada masa yang panjang untuk membuat pertimbangan.

Hal ini bagi mengelakkan begitu ramai yang mengetahui teknik ini.

Jangan bertangguh lagi, sila lawati terus ke web jualan Teknik FB Retargeting dan lihat sendiri testimoni serta tawaran hebat ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close