Bisnes Topup Carian Kedua Tertinggi Di Google

Belalang sengaja menaip perkataan bisnes pada ruangan cari Google untuk melihat apakah kata kunci atau hot keywords yang sering dicari oleh orang Malaysia. Belalang tertarik pada carian bisnes top up yang berada pada kedudukan kedua.

Itu menunjukkan yang bisnes top up menjadi carian oleh pengguna-pengguna internet yang berminat kepada bentuk perniagaan bisnes ini.

bisnes topup 2015

bisnes topup. Carian Google

Belalang juga pernah melakukan bisnes topup ini sekitar 2008. Ketika itu rasanya syarikat yang menawarkan bisnes topup tak ‘seadvanced’  seperti yang ditawarkan oleh syarikat-syarikat topup hari ini.

Tetapi Belalang akui bisnes topup jika dijalankan dengan konsisten dan disiplin, ia mampu memberi pendapatan lumayan. Buktinya adik ipar Belalang sendiri yang disponsor oleh Belalang pada waktu itu, menikmati hasil dari bisnes topup dengan konsisten hasil daripada sikapnya yang disiplin jalankan bisnes ini.

Di dunia internet, ada juga pakar-pakar internet yang Belalang kagumi menceburi peluang perniagaan bisnes topup antaranya Azizi Ali dan Zamri Nanyan.

Mereka ini juga telah menulis sebuah ebook bertajuk Mesin Wang Tone Excel. Belalang yakin dalam buku ini terdapat begitu banyak ilmu bermanfaat oleh pakar berdua ini.

Malah, melalui testimoni yang diberi begitu banyak sekali anak didik mereka yang berjaya menjana pendapatan konsisten 5 angka hanya dengan telefon bimbit.

Anda juga mampu memiliki ebook ini memandangkan harganya yang tersangatlah murah jika nak dibandingkan apa yang anda terima daripada isinya. anda boleh cuba melihat testimoni dan surat jualan dua orang pakar ini di sini –>> Mesin Wang Tone Excel

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda!

Terima kasih kerana membaca

Facebook Comments
Close