Memey Hamil 5 Bulan | Gembira Hubungan Dengan Abby Kembali Jernih

HATINYA berbunga-bunga tatkala mengetahui diri sedang berbadan dua. Perancangan untuk memiliki anak kononnya selepas setahun melayari rumah tangga hilang sama sekali. Apatah lagi melihat wajah gembira dan bahagia pasangan lain yang mengendong bayi membuatkan dia teringin mengalami perasaan tersebut.

Kini lengkap sudah statusnya sebagai seorang wanita tatkala mengetahui tanda cinta bersama suami tersayang sedang berdenyut dan membesar dalam perutnya. Bagi Memey atau nama sebenarnya Memey Suhaiza, tiada kata yang mampu diungkapkan ketika itu. Hanya syukur dan berterima kasih pada Yang Maha Esa atas kurniaan tersebut.

memey mengandung

“Sebelum ini, saya memang berhasrat mahu memiliki anak selepas setahun mendirikan rumah tangga. Tetapi segalanya berubah bila mana saya melihat orang lain begitu bahagia dan gembira menimang anak.

“Timbul perasaan untuk merasai situasi sedemikian. Tidak sangka, selepas enam bulan berkahwin saya disahkan mengandung. Usia kandungan yang kini sudah memasuki lima bulan (ketika sesi fotografi) membuatkan saya tidak sabar untuk menatap wajahnya. Lengkap

Sudah sebagai wanita dan inilah merupakan saat yang sungguh membahagiakan saya,” tutur Memey.

Menyentuh hubungannya bersama Abby Abadi yang pernah mencetuskan kontroversi sebelum ini, Memey bersyukur kerana hasratnya untuk menjernihkan keadaan sudah tercapai apabila dia dan Abby kini sudah berbaik.

Pun begitu, Memey menolak hubungan baik itu sebagai petanda suaminya merujuk bekas isterinya itu kembali. Sebagai seorang wanita, dia enggan berkongsi kasih dengan wanita lain dalam hidupnya.

“Alhamdulillah, saya bersyukur kerana hubungan dengan Kak Abby sudah kembali pulih. Sebenarnya, orang tidak tahu antara Abang Norman dan Kak Abby masing-masing sudah berbaik dan tidak bermusuh. Cuma hubungan saya dan Kak Abby kini sudah baik.

“Dia turut berkongsi cerita tentang kehamilan, kadang-kadang menghulurkan asam atau menasihati supaya saya tidak mengangkat benda-benda berat,”ujarnya yang menidakkan persoalan suaminya dan Abby akan kembali bersatu.

“Saya sendiri tidak mahu memberatkan fikiran dengan benda-benda negatif. Tidak dinafikan ada yang menasihati supaya saya berwaspada, tetapi saya tahu siapa abang dan juga Kak Abby. Saya tidak mahu kata-kata orang membuatkan hubungan kami kembali keruh.

“Apabila melihat hubungan baik antara abang dan Kak Abby, saya bersyukur dan lebih gembira bila mana hubungan antara kami juga sudah pulih. Saya juga tidak mahu bermadu kerana apa yang saya lalui kini cukup membahagiakan saya,”ungkap Memey terus terang

Dalam pada itu katanya hubungannya dengan anak-anak tiri juga baik malah rapat dengan dirinya.

Facebook Comments

Incoming search terms:

  • memey hamil (32)
  • memey mengandung (29)

Comments are closed.

Close