Benarkah Hubungan Malique & Joe Flizzow Renggang?

Penyanyi rap terkenal, Joe Flizzow menyangkal dakwaan hubungannya dengan Malique renggang selepas beberapa tahun tidak muncul dengan album baru bersama menerusi kumpulan Too Phat.

Joe berkata, hubungan mereka masih baik malah pernah bertemu dan menghabiskan masa bersama jika mempunyai masa terluang.

joe flizzow

“Macam mana pun bak kata pepatah air jika dicincang tidak akan putus dan begitu juga hubungan saya dengan Malique yang saya anggap seperti saudara sendiri.

“Saya hormati keputusannya yang ingin membawa haluan sendiri namun kami masih bersama sebagai Too Phat,” ujarnya kepada mStar Online.

Joe menjelaskan, Malique kurang menonjol sejak akhir-akhir ini kerana ingin memberikan tumpuan kepada keluarganya dan banyak menfokuskan kepada penciptaan lagu untuk artis lain.

“Jika dilihat banyak juga lagu dihasilkan oleh Malique untuk artis-artis lain dan mungkin dia lebih selesa dengan cara itu,” jelasnya.

Dalam pada itu, Joe berkata dia masih memasang hasrat untuk bergabung kembali dengan Malique menerusi kumpulan Too Phat namun masih menunggu persetujuan rakan baiknya itu.

Malah Joe berkata, dia pernah menyebut perkara itu menerusi salah sebuah lagunya tentang keinginan bergabung kembali dengan Malique.

“Saya memang berhasrat untuk merakamkan album terbaru bersama Malique dan pernah menyebut perkara itu dalam lirik lagu saya,” ujarnya.

Sementara itu, Joe berkata, buat masa ini dia tidak berhasrat untuk merakamkan album solo kerana ingin memberikan fokus kepada program Hip Hoppin’Asia yang sudah pun ditayangkan di saluran 8TV.

Negara yang sempat Joe kunjungi adalah Thailand, Sri Lanka, Jepun, Hong Kong, Indonesia, Taiwan dan Filipina.

Tampil dengan 10 episod, ‘Hip Hoppin’ Asia disiarkan setiap hari Khamis pada pukul 9.30 malam.

Facebook Comments

Comments are closed.

Close