Video Pegawai Peribadi Anwar Ibrahim Acu Pistol Pada Orang Awam?

Beberapa blog politik sejak kelmarin ada melaporkan tentang siri jelajah ceramah Anwar Ibrahim di Melaka, dimana dikhabarkan seorang lelaki yang dipercayai sebagai pegawai peribadi Anwar telah mengeluarkan pistol.

Antara blog terawal yang menulis tentang perkara tersebut adalah blog Jiwa Paradox.Di bawah ini Belalang sertakan sedikit penulisan dari blog Jiwa Paradox-

pengawal peribadi Anwar acu pistol

ANWAR YANG DALAM SIRI JELAJAH MERDEKA SELURUH MALAYSIA NAIK BAS MENYEBARKAN FITNAH DAN PEMBOHONGAN TERHEBAT ADAB INI, TERPAKSA MELALUI KUMPULAN PEMUDA/BELIA INI TERLEBIH DAHULU SEBELUM SAMPAI KE TAPAK CERAMAH.

BILA BAS ANWAR MENGHAMPIRI KUMPULAN PEMUDA INI, TIBA-TIBA TURUN SEORANG LELAKI MELAYU DARI TOYOTA CAMRY NO PLAT WUR 3662 DENGAN MEMBAWA SEPUCUK PISTOL.

LELAKI TU DENGAN GARANGNYA MENJERIT MENGARAHKAN SUPAYA JANGAN DIHALANG BAS ANWAR TAPI TIDAK DIENDAHKAN. DIA PERGI MENGHAMPIRI KUMPULAN PEMUDA/BELIA ITU SAMBIL MENAYANGKAN PISTOL YANG DIPEGANGNYA.

BILA BAS ANWAR DAH MELEPASI KUMPULAN PEMUDA/BELIA INI, DIA KEMBALI KE DALAM KERETA TERSEBUT. KERETA ITU BERGERAK PELAHAN MASUK KE KAWASAN TAPAK CERAMAH.

PEMUDA/BELIA YANG MARAH DENGAN TINDAKAN PENGAWAL PERIBADI ANWAR DAH MULA MACAM KENA RASUK HANTU. MANA TAKNYA, DAH LER MASUK TEMPAT ORANG, TAYANG-TAYANG PISTOL PULAK…

KUMPULAN PEMUDA/BELIA ITU PUN MULA KEJAR KERETA YANG DINAIKI OLEH PENGAWAL PERIBADI ANWAR. MASA ITULAH, PENGAWAL PERIBADI ANWAR TELAH MENCAKAH DAN MENGACUKAN PISTOL KE ARAH AKU DAN PEMUDA YANG ADA DI SITU.

AKU PUNYA TERPERANJAT, ALLAH JER YANG TAHU. KITA NI DATANG PEGANG BANNER TIBA-TIBA JER ORANG NAK TEMBAK.

Baca lagi tentang itu di sini.

KLIK SINI UNTUK CERITA PENUH.

Di bawah ini satu video yang diambil dari blog yang sama tentang kejadian ini.

Berikutan itu, hari ini Angkatan Muda Keadilan (AMK) menafikan salah seorang pengawal peribadi Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengacukan pistolnya ke arah orang ramai. Sebaliknya ia menegaskan pengawal yang ditugaskan untuk menjaga keselamatan Anwar tidak mengacukan senjata tersebut ke arah orang, sebaliknya apa yang dilakukan adalah mengeluarkan senjata api dan menghalakan muncung pistol ke tanah, di bawah paras pinggang.

Facebook Comments

Incoming search terms:

  • pistol manik (22)
  • pistol manik di malaysia (11)

Comments are closed.

Close