Profesor Kerat & Makan Bibir Isteri

Seorang profesor yang percaya isteri mudanya ada hubungan sulit, dikatakan memotong bibir isterinya dan memakannya kerana cemburu.

Akhbar Sweden, Aftonbladet memetik sumber terdekat dalam kes itu sebagai berkata, “dia memotong bibir isterinya dan memakannya.”

profesor kerat bibir isteri

Kata sumber itu, “ Dia tidak menyesal dengan perbuatannya. Dia fikir isterinya itu yang menyakiti hatinya.”

Laporan itu berkata, lelaki itu, yang namanya tidak didedahkan, seorang profesor madya di Institut Karolinska yang terkenal, dilaporkan ditahan kerana disyaki cuba membunuh.

Peguam wanita itu, Ingela Ekman Hessius berkata, “Sudah tentu wanita itu tidak dalam keadaan baik sama ada secara psikologi ataupun fizikal.”

Peguam itu yang berada di mahkamah semalam, memberitahu akhbar itu kliennya mengalami “kecederaan parah. Doktor belum memberitahu sama ada mereka boleh memulihkannya atau tidak.”

Penyerangnya yang kini diarahkan melakukan ujian psikiatrik, dilaporkan mempunyai beberapa orang anak dengan isteri pertama tetapi perkahwinan mereka berakhir beberapa minggu sebelum dia mengahwini isteri keduanya yang jauh lebih muda.

Akhbar Aftonbladet berkata, baru-baru ini dia mengesyaki isterinya menjalinkan hubungan dan dikatakan membuat keputusan untuk menghukumnya dengan mencacatkannya.

Sumber itu menerangkan mengapa lelaki itu memakan bibir isterinya, “Dia tidak mahu bibir isterinya dipulihkan.” – AFP

Facebook Comments

Comments are closed.

Close