Wanita Maut Jatuh dari Tingkat Tujuh Pangsapuri Segar Perdana

Kemalangan akibat terjatuh dari flat atau pangsapuri begitu kerap kita dengari sejak akhir-akhir ini. Terbaru, seorang wanita telah ditemui maut terjatuh dari tingkat tujuh Pangsapuri Segar Perdana, Cheras.

Belum dapat dipastikan punca wanita tersebut boleh terjatuh dari tingkat tujuh. Ada saksi yang mengatakan melihat wanita terbabit mundar-mandir dalam keadaan resah di tingkat tersebut. Bunuh diri atau terjatuh masih dalam siastan pihak polis.

Berikut adalah keratan mengenai berita ini yang diambil dari Metro-

Seorang wanita berusia 27 tahun maut selepas terjatuh dari tingkat tujuh, Pangsapuri Segar Perdana, Cheras, di sini, petang semalam.

Dalam kejadian jam 2.30 petang itu, mangsa ditemui mati di tempat kejadian selepas mengalami cedera parah di badan dan kepala.

Seorang saksi yang enggan dikenali berkata, sebelum kejadian, dia melihat mangsa berlegar-legar di tingkat berkenaan pada jam 2 petang.

Katanya, dia sudah beberapa hari melihat mangsa berlegar-legar di tingkat tujuh itu dalam keadaan resah.

“Pada jam 4 petang, seorang penduduk yang mahu membuang sampah terkejut selepas melihat tubuh mangsa berlumuran darah di tepi tangga pangsapuri ini,” katanya ketika di temui di tempat kejadian.

Menurutnya, penduduk itu memaklumkan kejadian berkenaan kepada polis.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, mangsa maut di tempat kejadian.

Katanya, siasatan sedang dijalankan dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Facebook Comments

Comments are closed.

Close