Nabila Huda Fail Permohonan Cerai | Amy Search Terkejut

Pagi tadi ketika sedang mencari-cari bahan di akhbar online, Belalant terperasan satu tajuk yang mengatakan Nabila Huda pelakon, pengacara dan juga anak kepada penyanyi rock terkenal, Amy Search memfailkan permohonan cerai kepada suaminya Zaidi Zailani.

Agak mengejutkan juga berita ini kerana sebelum ini rasanya tiada pula terdengar tentang rumah tangga mereka dilanda masalah.

Rupa-rupanya Amy Search juga turut melahirkan perasaan yang serupa iaitu terperanjat dengan berita berkenaan.

Di bawah adalah berita asal yang Belalang ambil dari mstar-

Vokalis kumpulan Search, Suhaimi Abdul Rahman atau Amy ternyata terkejut dengan keputusan anaknya, Nabila Huda, 27, yang ingin memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya Zaidi Zailani, 30, selepas tiga tahun berumah tangga.

Amy yang dihubungi mStar Online pagi Selasa berkata, dia hanya tahu mengenai tindakan anaknya yang merupakan seorang pelakon itu selepas membaca laporan di sebuah akhbar.

“Saya baru tahu tentang hal ini (mahu cerai). Itu pun selepas membaca akhbar hari ini (Selasa) yang melaporkan tentang tuntutan cerai anak saya.

“Memang saya terkejut dengan hal ini dan saya enggan memberi komen lebih-lebih kerana belum berjumpa dengan Nabila lagi,” katanya.

Ditanya adakah dia tahu selama ini Nabila mempunyai masalah rumah tangga, kata Amy, dia sekadar mendengar khabar angin sahaja tentang pergolakan rumah tangga anaknya itu tetapi tidak menganggapnya serius.

Sementara itu Nabila yang dihubungi tidak dapat memberi sebarang komen dengan alasan sibuk di lokasi penggambaran.

Nabila pada Rabu telah mengunjungi Pejabat Kadi Bahagian Perkahwinan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) dekat sini untuk membuat permohonan cerai.

Bagaimanapun dia tidak dapat meneruskan hasratnya itu kerana terlupa membawa sijil nikahnya.

Hasil perkahwinannya Nabila dikurniakan seorang cahaya mata bernama Keisha Lalila yang kini berusia lebih setahun.

Facebook Comments

Comments are closed.

Close