Aku Dengki La Dengan Kau!!!

 

Serius cakap
Belalang dengki betul la dengan korang!

Ya, korang-korang yang sedang baca entry ni
Belalang dengki sangat-sangat dengan korang
dengki yang teramat sangat

Dengki yang hingga membuatkan Belalang rasa
macam nak pinjam jer bakat korang tu

Korang memang berbakat
terlampau berbakat
Sedangkan Belalang pula
terkial-kial lagi nak menyusun kata!

Dengki la dengan korang yang pandai…
Hasilkan entry yang kreatif dengan kata-kata
yang memikat hati!

Belalang nak jadi macam korang jugak!!!
Uwaa!!!…


**Bukan entry emo ye…sekadar menghargai penulisan kawan-kawan yang sangat hebat dan best! 😛

Facebook Comments

Comments are closed.

Close