Kematian Osama | Konspirasi AS Yang Kantoi?

Tadi Belalang ada singgah di satu blog yang membuat kupasan mengenai kematian Osama Bin Laden. Agak bagus juga entry blogger ini. Katanya Kematian Osama adalah satu konspirasi Amerika Syarikat? Ye ke?

————————————-

satu lagi persoalan, apakah benar Osama bin Laden ini wujud? atau hanyalah rekaan semata-mata? readers semua, wake up! jangan mudah tertipu. semua nie hanyalah propaganda pihak US. korang semua pun tahu kan, US tu kaki kelentong!


Osama bin Laden tu hanyalah watak rekaan US. semua, konspirasi US. mereka bertindak mengumumkan berita kematian Osama, sebab mereka dah ada target sebenar yang masih hidup, iaitu Muaamar Gadaffi. Osama ataupun Tim Osama nie sebenarnya adalah agen CIA dan matlamat beliau dilatih adalah untuk menimbulkan kekacauan di negara Islam. beliau dah lama meninggal, tapi nama beliau selalu diguna, seolah-olah masih hidup untuk mengabsahkan serangan tentera Barat ke kawasan umat Islam dengan memerangi pengganas. kalau korang pergi Afghanistan, tanyalah penduduk kat situ, takde sape pun yang kenal Osama bin Laden. malah, dorang sendiri tertanya-tanya dari manalah Osama nie datang.

Untuk membaca lanjut mengenai kupasan konspirasi tersebut, sila klik sini.

Facebook Comments

Comments are closed.

Close