Wahai Kamu Pembaca Blog Bawah Tanah

Wahai kamu-kamu yang satu masa

dahulu selalu ke bawah tanah

ke marilah kamu ke sini berdamping denganku

Walau seketika hadirmu ku seru

Datang padaku dekat padaku

Aku memerlukan kamu seperti mana waktu dulu..
———————————————-
Tu dia, pembuka entry kali ni Belalang letak mentera untuk menyeru pembaca blog Belalang. Dah seru macam ni kalau takde yang datang tak tau la nak cakap. Mungkin kena pegi mandi bunga pulak rasanya. XD
Sebenarnya Belalang terperasan yang pembaca setia blog Belalang sudah semakin berkurangan. Hal ini berlaku mungkin kerana tiada lagi entry-entry terbaru dari Belalang melainkan entry copy paste jer. Belalang faham. Sekiranya Belalang jadi korang, Belalang pun malas nak singgah ke blog yang main copy paste dari akhbar online. Tiada original dalam menghasilkan entry. Betul tak?
Pun begitu bukan tiada langsung rakan blogger yang bertandang ke sini, ada. Terima kasih kepada mereka yang sudi datang dan meninggalkan komen pada setiap entry Belalang walaupun entry itu hanyalah copy paste. Belalang hargai semua yang singgah ke blog ini. Baik silent reader, yang drop komen di entry ataupun yang hanya datang drop komen di shoutmix. Belalang hargai sangat kunjungan korang. Yang tukang klik iklan-iklan Belalang lagi la Belalang terima kasih banyak-banyak.
Dikesempatan ini, Belalang ulang sekali lagi yang entry-entry copy paste ini akan berterusan untuk satu jangka masa hinggalah Belalang mencapai apa yang dihajati. Sambil-sambil itu Belalang tetap akan selang-seli dengan entry terbaru dari Belalang. Jadi Belalang berharap sangat yang korang akan terus support blog ini ye.
Terima kasih wahai pembaca blog bawah tanah.
Facebook Comments

Comments are closed.

Close