Komen Mereka Masuk Spam?

Spam oh spam… Kalau korang ingat dulu Belalang pernah tulis satu entry dimana blog Belalang telah diserang spam yang agak dasyat. Nak baca klik sini. Tapi itu dulu sekarang ni dah kurang sedikit. Masih ada tapi dah tak macam dulu.

Tapi kini masalah lain pulak yang timbul. Agak tak best jugak timbul masalah begini. Ada ke patut, komen sesetangah kawan blogger telah dimasukkan ke bahagian spam oleh blog. Nasib baik Belalang check kotak spam Belalang. Ntah macam mana komen-komen mereka telah dianggap spam oleh blog.

Sekiranya korang ada komen pada mana-mana entry Belalang dan komen korang tidak dipublishkan dalam waktu terdekat, Belalang mintak maaf. Kemungkinan komen korang telah berada di kotak spam. Kalau perlu korang tegur Belalang di shoutmix pun takpe cakap komen korang tak publish lagi.

Kepuasan anda, keutamaan kami… Chewah! Hahaha

Facebook Comments

Comments are closed.

Close