Elizabeth Wong Maut: Terkejut Aku!

Baca akhbar Utusan online tadi, mata Belalang tiba-tiba terbeliak apabila membaca tajuk ‘Elizabeth Wong maut, pangsapuri studio terbakar’. Sangkaan Belalang itu nama menteri Pakatan Rakyat yang memerintah di Selangor.

Siapa yang tak kenal dia kan? Selain terkenal dalam hal ehwal politik negara, Elizabeth Wong juga dikenali akibat daripada gambar-gambar yang….. Malas la nak cakap. Korang pun tau kan gambar apa kan?

Dengan tidak sabar Belalang pun klik membaca berita itu. Sangkaan Belalang rupanya meleset sama sekali. Rupa-rupanya nama saja sama tapi yang terkorban ni bukan Elizabeth Wong ahli politik tu. Ini Elizabeth guru musik. Kusss semangat Belalang.

Bikin gempak betul la tajuk tu. Korang kalau nak baca berita tu, klik sini.

Facebook Comments

Comments are closed.

Close