Banner S.B.T Yang Baru

Kebelakangan nih selalu jer nampak kawan-kawan tukar banner. Ade yang buat banner flash la, ade yang dikasi hadiah banner dari blogger lain la dan macam-macam lagi.

Jeles jugak Belalang tengok korang semua ade banner cantik-cantik. Bila tengok banner Belalang buruk ya amat. Jadi pagi tadi Belalang mula la kodek-kodek nak buat banner baru. Tapi idea takde la. Kodek punya kodek, akhirnya jadi juga banner yang tak seberapa nih.

picasaweb

Kepada sesiapa yang ade banner ‘cantik’ Belalang sebelum nih, boleh la korang amik yang baru nih tukar dengan yang dulu. Kalau tak tukar pun takpe. Dan pada sape-sape yang belum ade dan teringin nak amik, amat la di alu-alukan. Kepada yang sudi tempek banner ni diblog korang, Belalang ucap terima kasih sangat-sangat ye.

Facebook Comments

Comments are closed.

Close