Video Magik Keluarkan Jantung

Siapa tak kenal David Blaine angkat tangan! Takde pun yang angkat tangan makna semua kenal la kan. Ala mamat yang suka buat sesuatu magik yang meremang bulu tengkuk bila tengok. Dia pernah tinggal dalam ais, berdiri atas tiang yang tinggi dan tanam diri dia hidup-hidup.

Belalang bukan nak cerita pasal dia lebih-lebih pun kat sini. Belalang hanya nak kongsi satu video talk show yang menampilkan David Blaine sebagai tetamu. Kemunculan awal David Blaine ke rancangan itulah permulaan sebelum dia dikenali seperti hari ini.

Psst… Korang percaya ke ini magik? Macam hardcore sangat je. Ke sihir nih?
Facebook Comments

Incoming search terms:

  • masic keluar kan jantung (13)

Comments are closed.

Close