Lukisan Wang Padinno

Contest nih dah lama Padin anjurkan. Cuma Belalang yang melengah-lengahkan untuk join. Contest ni memerlukan pesertanya melukis samada lukisan manusia atau pemandangan. Kalau korang berminat nak join klik disini untuk melihat syarat-syarat peraduan dan juga hadiah yang ditawarkan.

Setelah berhempas pulas cuba menyiapkan lukisan Belalang, dengan hanya menggunakan sebatang pensel Ben10 (jangan gelak) Belalang berjaya juga menyiapkan lukisan nih. Walaupun memang tak sama dengan wajah yang dilukis, itu tak menjadi halangan untuk Belalang hantar juga penyertaan sebagai tanda sokongan sesama blogger. Lukisa seronok-seronok jer. Kalah ke menang belalang kira.

Korang nak tau wajah siapa yang Belalang lukis? Ha, meh tengok dibawah nih.

Belalang Junior

Gambar siap dilukis pula adalah seperti dibawah ini

Siap jugak drawing nih. Walaupun tak serupa, tapi sekurang-kurangnya Padin telah berjaya untuk membuatkan Belalang kembali memegang pensel dan melukis setelah lama tidak berbuat begini. Asyik-asyik melukis guna komputer jer, sekali lukis manual memang terkial-kial jadinya.

Ok Padin, Sila nilai lukisan ini yea… Hee…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *