Video Pelajar Di India Dipukul Beramai-ramai

Pertama kali Belalang tonton video ini adalah di blog ahfat raksaksa. Mula-mula sekali Belalang tengok, Belalang terus cakap “Wow! Biar betul diorang nih. Pukul orang macam pukul ular jer”. memang dasyat video nih.

Kalau ikut dari penerangan video tue, perkara ini terjadi di India dimana pelajar hindu telah memukul pelajar yang beragama Islam. Sebab apa dan kenapa perkara itu berlaku takde pulak dinyatakan. Walau bagaimanapun tak kisah la agama apa, bangsa apa sekalipun namun perbuatan mereka itu memang tak berperi kemanusian.

Cakap panjang pun tak guna. Korang tengok sendiri la video nih yea.


Facebook Comments

Comments are closed.

Close