Belalang Kaki Komen Ke?

Kalau sebelum nih Belalang jawab tag ‘Identiti Blogger Yang Hilang’, kali nih Belalang dapat award lak. Blogger yang baik hati kasi award nih pada Belalang ialah Tengkorak Emas dan Benmime. Belalang selalu jugak drop komen di blog Tengkorak Emas dan dia pun selalu drop komen di entry Belalang. Benmime pulak ada jugak blogwalking ke sana tapi tidak begitu ingat pernah atau tidak Belalang tinggalkn komen pada entrynya. walaubagaimana pun Belalang tetap mengucap terima kasih pada mereka berdua ini sebab tetap ingat pada Belalang.

Award nih di datangkan dengan beberapa soalan yang perlu Belalang selesaikan. Ok jom kita tengok apakah soalan-soalan itu.

1st, write 5 interesting fact about the person who give you this award

a) Tengkorak Emas-
Anak lalaki tunggal dari 5 adik-beradik
Penyokong kuat pasukan Kelantan… Hee acah je. Manchester United sebenarnya
Minat dalam permainan rubik
Suka superbike
Pandai dalam graphic design. Betulkan bro?

b) Benmime
Tinggal di kawasan paling panas dalam Malaysia, Gurun Kedah.
Suka kucing (boleh geng dengan Belalang)
Suka aktiviti lasak
Minat kartun Spongebob
Minat kepada blogger Belalang…Haa, yang nih Belalang tipu… Huhuhu

2nd, write down 10 interesting fact about yourself & your hobby

Korang tengok balik la kat entry Belalang Membongkar Identiti Blogger Yang Hilang ya. Rasenye same jer. Siap ada 25 lagi perkara yang berkaitan dengan Belalang.

3rd, pick your most 10 deserving recipients and describe them

Alamak! tak tahu la nak pass kat sape. Rase yang mana rapat macam dah pernah dapat je award nih. So Belalang buka pada sape-sape yang nak amik dengan rela hatinya.

So tamat sudah tag dan award Belalang. Tiada lagi dalam simpanan tag yang tertangguh. Pas nih leh tido dengan senyuman dan tanpa mimpi ngeri lagi… Huhuhu…

Facebook Comments

Comments are closed.

Close