Baby Boy: Semoga Cepat Sembuh

Setiap rabu adalah hari minggu untuk Belalang dan family. Sebab pe hari rabu bukan ahad? sebabnye Belalang hanya cuti pada hari rabu. hari Ahad adalah hari bekerja untuk Belalang. Sob,sob Sedih… walau macam mane pun Belalang cuba sedaya upaya untuk buat cuti hari rabu Belalang tuh segumbira cuti hari ahad. huhuhu…

Sebab tue la selalunye hari rabu Belalang agak kurang blogwalking. Belalang habiskan masa cuti yang ade bersama family. Selalunye kuar bersiar-siar sekitar sini saje. Nak pegi jauh-jauh pun bukan sempat. satu hari je cuti.
tapi Kelmarin agak tak best cuti Belalang. Walaupun Belalang kuar gak bersiar-siar, tapi ada satu story yang dah buat Belalang dan wife sedih sikit kelmarin. Kakak ipar Belalang baru je selamat melahirkan baby boy. Itu adelah anak kedua untuk kakak ipar dan abang Belalang. sebelum kelahiran baby itu, mereka sangat-sangat le happy sebab impian mereka untuk dapat sepasang cahaya mata boy and gurl dah tercapai. Setiap saat mereka menanti kelahiran baby itu dengan senyuman di bibir.

Tepat pada pukul 12.30 pagi, 04/05/10 baby boy yang comel dengan berat 3.0 kg selamat di lahirkan. Namun begitu atas beberapa sebab, baby telah dikejarkan ke wad I.C.U. Perasaan teruja menanti kehadiran orang baru dalam kaum keluarga kami, bertukar menjadi hiba dan sedih dengn apa yang terjadi. Sampai saat menulis entry nih, kepala Belalang still memikirkan nasib abang dan kakak ipar Belalang serta baby yng baru lahir tuh. Macam mane la baby tue lalui saat-saat ini dengan badan yang berselirat dengan wayar dan alat bantuan pernafasan? Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.
Belalang doakan supaya baby akan cepat sembuh and kuar spital. Bawak balik senyuman baba and ibu baby yang hilang sejak dari baby di masukkan ke I.C.U… Dan kepada pembaca blog Belalang, doa-doakan la semoga baby berada dalam kedaan selamat dan pulih dengan cepat.
Facebook Comments

Comments are closed.

Close