Global Positionning System

Sambil buat keje sambil bercuti. Sangat-sangat gumbira kehidupan sebegitu. Takde la rase stress sangat dengan keje. Nikmatnya bagi mereka yang selalu keje outstation.

sebenarnya badan still letih nih lepas holiday dengan happy nyer. Otak pun x leh nak pikir nak tulis pe. Cuma nak kongsi satu benda je iaitu bestnya guna GPS.

Belalang tak pernah guna GPS sebelum nih. Tapi bila Belalang guna time lalu jalan KL, memang terasa senang sangat guna GPS. Langsung tak silap jalan. Belalang memang tak tahu lansung jalan-jalan di KL. Maklum la budak kampung. Kalau korang tinggal Belalang sorang-sorang di tengah kesibukkan kota KL, tobat Belalang hanya meraung sambil buat muka simpati supaya ade yang cian. Hee

GPS macam ni ler Belalang pakai. Proton punya

Jadi pas nih Belalang nak dapatkan satu GPS untuk Belalang sendiri. Yang aritu pakai GPS abang ipar punya. Pinjam jap. Kepada korang yang suka travel pun, memang patut guna benda alah tuh. Lengkap panduan yang di beri. Cakap je nak cari pe, suma dia tau mane tempat tuh. Pandai dia…

Facebook Comments

Comments are closed.

Close