PERNAHKAH KAU MERASA???

hari nie genap setahun usia puteri bongsu Belalang. Kejap je rase masa berjalan. Pejam celik pejam celik dah setahun Belalang ade anak (perasan muda…hee). Cadangnye nak buat kenduri sikit untuk anak Belalang. Tapi atas sebab-sebab yang tak leh nak elak, Belalang tunda la dulu. Nanti-nanti lewat sikit Belalang dengan wife buat untuk dia.

Baru-baru nih life Belalang agak tensen sebab banyak terkena masalah birokrasi. Sebut birokrasi tentu la korang semua dah tau kan dekat mana kita selalu berjumpa dengan masalah begini.

Malas le nak pikir sangat. Buat sakit otak jer. Dah la lenguh kaki naik turun tangga ngadap diorang. Sesuka hati dia jer jap nak ini jap nak itu. adeGeget tengkuk baru dia tau…

Dari pikir muka mamat yang menyebabkan hangin satu badan Belalang naik, baik Belalang blogwalking jap. Melawat blog lain. Kurang-kurang leh gak ilang tensen nih baca entry orang lain.

Facebook Comments
Close